Projektowanie kalendarzy

Czy kalendarz to wspaniała promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę istotna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów stosowanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i bardzo duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Świetnie zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo ważne święta i imieniny, a też niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej formie, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona po prostu znudzić bądź rozpocząć denerwować. Znacznie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie wszystkich typów. W znaczącej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej jedynie w sytuacji dużych marek albo wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. Częstokroć także kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Warto zobaczyć: http://www.aldokalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz