Robienie biznesu w internecie to dziś nieproste zadanie, ogromna konkurencja powoduje, że należy się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych nabywców, aby byli skłonni właśnie u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli upowszechnianie towarów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze zwykłym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być więc tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem prawdopodobne, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja zmian, ale najpierw powinno się taką listę posiadać. O ile mamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze idealny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne właściwe dobranie grupy targetowanej - na tym polega optymalizacja przemian. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: optymalizacja konwersji.

0 komentarze:

Prześlij komentarz